Way out we(s)t














 
Way out west blev Way out wet på lördagen. Men vilken lördag ändå. Vi åkte spårvagn. Tittade på Vampire Weekend. Hade förfest på en trottoar på Linnégatan. Det blev lite hetskt. Men det var mysigt i regnet ändå. Ivar försökte, men han tog den inte. Maja lärde sig dricka ur dunk. Sen kom Basement Jaxx, oj vad vi dansade! Då var det Way out fest! Vi tog oss ut för lite vindrickande till. Denna gången orkade vi inte ta oss till Linnégatan utan satte oss vid väskinlämningen istället. Krusen åt en korv med brö som jag hade kunnat ge mycket för, men jag hade inga pengar, bara öl och dom ville jag ha själv. Det blev ingen korv med brö. Sen begav vi oss in igen. Det var Lilly Allen. Det var Teddybears. Det var underbart. Jag träffade Leif Pagrotzgy. Vi snackade ett tag. Det togs kort. Vi blev bundisar. Det måste vara längden som gjorde att vi klickar så bra. Jag är sjutton millimeter längre. På Teddybears var det lerigt (Leireigt). Mina skor blev smutsiga. Vi gick barfota från spårvagnen jag och min kusin. Vilken helg vi hade!

We love music - not skitväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0