Åre - underbart och älskat av alla

Jag sitter på tåget hem. Har haft den bästa helgen på riktigt riktigt länge. Känner att jag hunnit med allt det där som gör Åre så bra. Som härliga piståk, galen offpist, brokenmiddag, brokenrester till lunch, sju underbara kilometer i Duveds längdspår, yatzy (som jag vann så klart), häng och morgonmöte på jobbet, jobberbjudande inför påsken, alldeles för mycket öl, några snurr i Hamre, lite för mycket shopping, ett besök på Kaki, nattpromenader, snökrig, skidlärarafterski och många många timmar med Åres härligaste folk. Jag har haft underbart roligt och hoppas att Jonte håller löftet om att soffan är min på påsk också:).

Nu väntar några juldagar med släkt och vänner hit och dit. Ska bli gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0