Dagen efter gårdagen

Idag finns det väldigt många saker som jag inte är nöjd med. En bruten nagel. Oförmåga att göra någonting alls. Brutal bakfylla. Mulet tristväder. osv.
Men så finns det ett gäng saker som jag är väldigt nöjd med. Som till exempel att jag tog convers istället för dom nya kämgorna igår. Mest därför att den ena skon nu är lila (rödvin?) och att jag lyckades toktrilla med stora problem att ta mig upp. Utan klackar. Kan ju tänka mig hur kvällen gått i kängorna. Haha. Eller kanske att vi åt igår kväll (HejjagvillhaenhamburgareencheesburgarenågotvegetarisktenmellancolaenmellanpommesTACK!) = spyfri bakfylla. Eller bara det faktum att jag inte gjorde bort mig mer än nödvändigt.
Men totalt får det nog ändå ses som en dålig kväll. Inte alls misslyckad, inte så. Men nackdelarna väger nog tyngst.

Så idag tittar jag på vinterstudion och äter indiskt och julkola. Tänkte sticka också. Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0