Årets julklappar :


Fick julklappar från släkten. På mormors stod det:
"Öppna försiktigt, det finns ett innehåll". Gillar logiken.
Från kusinerna kom det finaste paketet. Nästa år ska jag nog köpa alla
på Noa Noa. Fint ska det va!


Milou fick också paket men inte lika många som jag!


På kvällen ett besök hos Nicke.
Det ska bli en lila vinter för mig i år. Så av mamma fick jag en tröja och
ett par lila vantar. Underbara! Ikväll ska jag börja pilla på en lila mössa.


Äggostformen har fått hedersplats på väggen! :)

"Inget är mer trist än att vakna på julmorgonen och inte vara ett barn."
-Erma Bombeck

Kommentarer
Postat av: neao

sv: Ja jo, men det är ju precis så man måste göra :)

2009-12-25 @ 18:03:06
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0