En kall natt i Sälen

Sälen är kallt. Mycket kallt. Köpte faktiskt skipass idag men orkade inte åka längre än till lunch. Sen läste jag och Johanna Sälen Magasin och drack kaffe på Wärdshuset istället. Tanken var att jag skulle återvända till wärsan ikväll. Det gjorde jag också. Men hade glömt mitt leg hemma så fick traska tillbaka. Sälen är jävligt kallt så här års. Tur att strömmen kom tillbaka. Vi hade strömavbrott en och en halv timme ikväll. Väldigt mysigt men lite svårt att laga mat. Men vi löste det till slut. Det har varit en bra dag. Imorn ska jag åka Kalven runt är tanken. Helst två gånger. Men först ska jag valla om mina skidor. Fy fan för felvallade skidor. Jag kunde gå i nerförsbackarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0