En längdtur

Nu beger jag mig. Alla morgonens paniker och problem är lösta och jag har med mig allt utom min brors kamera som jag hade tänkt sno. Men det verkar som om han har gömt den bra i röran på sitt rum. Och självklart svarar han inte på sin telefon. Utgången igår måste varit snurrig.

Bussen går om en timme men jag är ute i god tid och åker därför nu. Har en otroligt snäll pappa som kör mig ner. Han lyckades även trolla fram ett extra skidfodral till mig i morse när åttiotalsfodralet från Adams inte rymde alla mina skidor.

Igår hade jag och far min fotosession i källaren. För att testa alla nya skidgrejer. Då såg det ut så här. Likadant kommer det se ut imorn, fast med snö under skidorna istället.



Tips, om du använder dig av klistervalla. Ställ inte skidorna på en tidning. Det fastnar. Rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0