Övningskör vidare

Det är inte helt obefogat att undra hur kattsingen (nytt skönt uttryck direktstulet från Pojken och Tigern, veckans läsläxa i åk 3 - tovs. anm.) jag fick till det där med körkort. Efter att har haft uppehåll från övandet (skulle fortfarande inte vilja kalla det körande, inte än) i fyra veckor är jag nu sämre än någonsin. Förra veckan blev jag omkörd uppför Eklandabacken! Inte okej. Idag (och förra veckan) hade jag ett otal situationer där jag agerade lite för tvivelaktigt för att sitta på ett rosa kort. Men bytt är bytt kommer aldrig igen och jag kommer aldrig ge det infrån mig. Kan ju undra hur det här med att köra bil kommer gå i april när jag kommer hem nästa gång. Keep away göteborgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0