Ett liv utan utflykter?

Att resa utan att åka på utflykter
är som att ta med sig egen mat till Nobelmiddagen.

Så nu har vi varit på en heldagsbåttur där vi fick en "private beach", jo tack, självklart eftersom den var totalt otillgänglig från land och inga andra båtar tog sig dit:).
Sen har vi hyrt bil två dagar, åkt omkring och sett alla städer på ön. Så idag har vi tagit det lugnt.
Imorn åker vi hem. Imorn åker jag till Torekov. Sen är jag tillbaka på banan. So long!

(Inlägget skrevs igår och skulle så klart ha lagts ut igår men precis när jag skulle skicka iväg det så tog mina internetpengar slut så det blev inget med det. Men det blir en lite sen uppdatering nu istället.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0