Och jag älskar, älskar denna stan.

Okej jag vet att det är pinsamt att det tagit ett och ett halvt år för mig att komma på, men jag är ändå sjukt stolt över å ha lärt mig en ny funktion på kameran utan manualen. Jag menar, om jag lärt mig slutartiden själv, fatta vad jag kommer kunna lära mig av manualen!
Så när jag idag satt brevid Poseidon och hade hela Avenyn framför mig kunde jag helt enkelt inte låta bli att testa. Tänker aldrig gå så långt som att påstå att bilderna är bra, men det var min första kväll, och jag har ju lärt mig själv :).


En bit ner till vänster ligger Tintin. Där har det blivit två riktigt smarriga fikarundor idag. Jag är alldeles för bortskämd!







Gick förbi Mölndalsån på vägen hem. Där var det riktigt fint.




Mitt senaste projekt. Är faktikst lite små nöjd. Samlade öden och äventyr med Tove och hennes Kamera. Jag ska inte ta på mig äran för alla korten (snarare hälften) absolut inte. Men som jag alltid har sagt cats in bags, bags in river haha, älskar den tavlan, bättre blir det inte.
Projektet hänger på min toalett. Tillsvidare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0