Perfektare blir det inte

Och gissa vad jag har haft för mig ikväll? Nej men, solnedgång vi Ydrehall med Gustav o Morten o Sesse kanske. Bra gissning! Känns som om det har blivit lite av en tradition denna veckan. Men det finns liksom inget bättre. Idag slog vi på stort och tog det hela ett steg längre med en storslagen picknick (det var inte min idé att släpa upp pinnevagnen hela vägen), kvällsbad i solnedgången (bilden är tagen precis när vi kom upp). Vi organiserade en ordentlig ormgrop och hade ihjäl en mördargeting. Sen somnade jag, där på bunkern, brevid värmeljusen med en filt över mig. Som sagt, en perfekt kväll.













Vi mördade en mördargeting. Jag förstår inte riktigt varför eller hur men dom måste ha sitt storhetsår i år eller något.



Tillslut somnade jag där på en filt i en varm sommar natt, högst nykter. Man blir ju sådär lite små groggy precis innan man somnar, så att man inte hundra vet var man befinner sig. Och just då skulle Sesse gå hem så jag lyfter ett öga och utsikten jag möts av slår det mesta. Bättre sätt att somna på finns inte. Det är så jag vill dö. Precis så lycklig vill jag vara då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0