Östersund here we come!

Idag är det kasst väder i Åre. Till o med svarta står så det blåser en hel del. Och eftersom jag ska vila min lilla fot hade jag ju inte kunnat åka skidor i vilket fall så vi ska på roadtrip. Gör en liten uppföljare på förra årets tur, fast med nya resenärer. Det blir väldigt trevligt. Förhoppningsvis får jag gå på bio också, det var så illa längesen och man får ju alltid för sig att sakna grejer man inte kan få. Förra året var jag inte ett dugg sugen på att gå på bio, men så hade vi ju en bio här i Åre då också..

Kommentarer
Postat av: Amina

Tove! Kan inte vi göra en trip till Funkan i sommar? Jag har fått en plötslig längtan, till spanien överhuvudtaget! Och jag vet att du vill dit...så?

:D

Saknardig!!!!!

Lyssnade precis på blandband i april, gosh det är ju exakt 3 år sen nu(en månad till, SEN är det exakt 3 år sen), är du medveten om detta faktum? Vi håller på att åldras, time to go back for sure:)



2009-03-29 @ 15:19:59
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Amina

okej:D Its a date! På fullt allvar ska vi boka?

Hur ser din sommar ut förresten?

Blir du skåning igen?Jag hoppas ju stenhårt på det!!!You better:D



Jag vet inte varför men jag har börjat få sjuk längtan! Och massa minnen har kommit tillbaka, fan va bra vi hade det! Jag har också börjat inse att jag tappat en masa minnen, jag kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut! jag har försökt "navigera" mig själv genom funkar men det går inte riktigt...tex. hamnen!Var låg den? hahaha!

Men Amina och Tove i funkan igen, klart som fan vi ska!!!!!

2009-03-29 @ 22:39:27
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Amina

Nu skrev jag en jättel ång kommentar som inte kom fram tror jag? det blev nåt fel på sidan...sjukt bra kommentar var det dessutom!hahah!



Anyways...det finns biljetter i juni för 2000! Klart vi ska!!!

2009-03-29 @ 22:46:26
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Amina

jo titta den kom fram...Kom ju på Woken också!

2009-03-30 @ 00:19:00
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0