En lugn dag som blev hektisk

Med bara två punkter på schemat skulle torsdagen ha blivit en lugn dag. Fika med Lotta halv ett och klippning halv tre. Det var därför jag inte orkade gå upp när klockan ringde halv nio (trots att jag redan då hade sovit drygt åtta timmar) så jag sov lite till och väcktes av sms från Lotta som frågade om vi inte kunde ses lite tidigare, om si sådär tjugo minuter. Så det blev hopp upp och snabba ryck. Ingen dusch där inte, vilket betydde att jag senare kom till frisören utan att ha tvättat håret efter vårruset, men de sa jag så klart inte till henne.
Sen råkade Emelie få lägenheten hon var och tittade på tidigare i veckan vilket gjorde att vi var tvunga att fira med Smala Sussi (en sjuk film som jag, tro de eller ej, inte hade sett tidigare. måste vara den ända i sverige..) och däremellan trycktes det inte lite fika med bror och snöret, shoppingpromenad och kvällsmiddag med Emelie. Det hela avrundades med Yatzy och Andreas som trodde att tre får bakifrån var tre kor. Så går det när man går på Frölunda.

Imorn har jag inga punkter alls mer än att jag ska lämna tillbaka filmen. Får se vad som blir av det. Siktar på att jag lyckas fylla dagen ändå men har lovat mig själv att det kommer bli första dagen på ett tag när jag inte äter två av tre mål på stan. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: bätman

vi är nog 2 om att inte ha sett den filmen! haha va den bra?

2009-05-08 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0