En mysig men regnig kväll i Göteborg

Det tokregnar i Göteborg. Utanför mitt omotiverat lilla källarfönster har någon byggt en altan sen jag bodde här senast, vilken fungerar otroligt bra som regnvattens-ljuds-förstärkare. Men så här under täcket tycker jag bara att det är mysigt. I övrigt har det varit en lagomtrevlig kväll med middag hos familjen Aron, en sväng på Liseberg (jag vann choklad idag igen!) och ett glas vin i goda vänners sällskap. På väg hem började det regna och det lär inte sluta än på ett tag. Tack Henke och Jacob för skjussen hem! Jag hade förmodligen inte överlevt promenaden, haha.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

Men Tove tyker om vin... ^^

2009-05-24 @ 17:50:35
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0