Vad hände här?

Jag är så förvånad över mig själv. I tre veckor har jag haft dåligt samvete för att jag inte städat mitt rum, eller gjort något annat vettigt heller för den delen. Idag skulle bli dagen när allt hände, men det började så dåligt, vid fyra hade jag fortfarande inte fått tummen ur. Men så plötsligt hände något och nu ser mitt rum bättre ut än det någonsin har gjort. Och då har jag ändå haft två år på mig att få till det.
Så nu har jag städat ut varenda låda, rensat och slängt. Fattar inte varför jag inte kunde fått för mig att göra det för tre veckor sen.. Nu är det bara bilen kvar, tur att jag har en söndag också..!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

Bra jobbat tove! :D

2009-05-17 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0