En bra söndag

Trots det otroligt otäcka vädret dagen till ära har jag
ändå varit på bra humör hela dagen (ovanligt på
söndagar).
Jag sov länge, vaknade härligt och möttes av en gp
med goda nyheter om gårdagens alpina säsongsstart.
Har varit med pappa på stan och handlat aningens.
Det blev ett regnskydd till min ryggsäck, en vattentät
påse till min kamera, en rosa ficklampa, strumpor och
ett fodral till min nya kamera som anländer på tisdag.
Mycket spännande.
Middagen var underbar. Hel-ugnsstekt kyckling och
hasselbackspotatis. Så nittiotal. Så härligt.
Har lättat upp höstrusket lite med att snurra runt bland
sommarens bilder. Brännt en skiva till M o J från deras
bröllop och ska imorgon framkalla lite bilder till dom
och till min moster. När de regnar så här behöver man
lite minnen från sommaren.
Nu avrundas veckan med Love Actually. Bra slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0