Spännande eftermiddagsdebatt

Var inne på Aftonbladets hemsida och hittade en helt underbar kommentar till en debattartikel.

"Tycker man anal är rätt? så måste jag säga vad jag tycker att det är så GAY. Inget fel menat med gay's, men våra unga oskyldiga tonåringar måste förstå sex kan bli som en drog. Okej! nu lästa jag inte hela storyn BUT att lära någon att anal är rätt tycker jag är fel. Jag har lärt mina 2 flickor sex är naturligt MEN något man kan vänta på tills man blir mogen, och hittar man en förstående kille kan han vänta. Ömhet och kärlek går hand i hand. Vänta tills du känner dig mogen så slipper du bl
i sårad."

Man kan ju undra vad det egentligen var som debatterades (analsex, tidig sexdebut och RFSU-upplysning) och man kan dessutom undra hur jag hamnade där. Jag låter det vara okommenterat.

Jag kan inte låta bli att tycka synd om dom två tjejerna som har honom till pappa. För jag menar, analsex är ju så GAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0