Välkommet.

Hjulström har börjat blogga. Det gör mig glad. Han finns här.


"Det finns dock en sak.

Jag skulle tycka det var så otroligt fint att bli kär. Sådär kär som gör att man uppfattas som socialt illegalt töntig. Den sortens fullkomlig förälskning, som för övrigt enligt mig är ett mindre steg av kärlek, som gör att man aldrig aldrig har tråkigt och man är aldrig ledsen för att bara med en enkel tankegång åt den flickans håll så blir man ens lycklig igen, för man vet att man ska träffa henne snart. Åh!

Jag vill bli kär.

Det här är min blogg. Jag kommer kommer inte vara aktiv. Jag kommer inte vara särskilt publikfriande. Jag ger helvete i design av bloggen, sådant förstår jag mig inte på. Jag älskar kommentarer, statistik och komplimanger."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0