Hoppa på a-brunnar

Telefonsamtal med L. Jag tycker om dig väldigt mycket men ibland gör du mig lite rädd. Som idag till exempel.

- Du vet hur jag är skrockfull och alltid har en massa fuffens för mig. Jag kan inte gå eller cykla på a-brunnar, eller om jag cyklar och det är en mycket trafik så kan jag ju cykla över en men då måste jag knacka mig själv på ryggen tre gånger.
Fast jag har börjat försöka ta tag i mig själv och bli lite stor. I helgen höll jag en spindel i handen och idag blev det a-brunnarnas tur. Så jag har cyklat omkring på a-brunnar hela dagen. Jag kanske till och med ska gå på en nu.
Ne nu ska jag ställa mig och hoppa på den här jävla a-brunnen bara för att jävlas. Hör du?


Kommentarer
Postat av: L

hahaha visst e jag duktig! du e ju bara sötast i världen som fattar hur stort det var att ta tag i det =)

2009-10-03 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0