Högskoleprov på ingång

Det börjar dra ihop sig mot lördag och högskoleprov. Jag siktar högt och hoppas på det bästa. Inte för att det egetligen behövs, mer för prestigens skull. Sånt gillar vi.
Dagen ägnades åt sovmorgon till halv ett innan jag gick upp och traskade runt i lägenheten lite lagom rastlöst tills jag fick för mig att plugga. NOGdelen gick bra. Det behövdes. Imorn ska jag införskaffa en linjal och köra DTKdelen också. Den behövder bli bra den med.

Till kvälls förvandlades mitt sovrum till konferrensanläggning och jacob, jonte och lule-erik bjöd på examens-föredrag. Mycket trevligt med många nya lärdomar. Det gillar jag.

Nu blir det sängen. Ska bara se till att mina två sambosar flyttar sig därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0