Bra dag

Har varit i Ulricehamn idag. Kände mig som Olle i blåbärsskogen. Var bäst i backen. Skön känsla. Men när allt kommer omkring anar jag väl att det säger mer om blåbären än om mig. Men några bra svängar fick jag till.

Otrolig värk i vaderna. Kommer bli grinigt imorn. Pinsamt.

Ikväll såg vi på vinterkrysset. Spanade efter tjejerna men med ganska krasst resultat. Kanske ska ta den där återbesökstiden på Hendéns ändå. Might happen.

Imorn tänkte jag kriga lite på NK. Rea och allt. Men det verkar som om det blir en tidig morgon. Dom har nämligen bestämt sig för att öppna åtta. Så jag har mutat min bror med kokta ägg och varm o'boy till frukost för att få upp honom i tid. Annars väntar min favoritväckning. Hoppa i sängen!!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och ta igen mig lite. Natti.

Kommentarer
Postat av: L

8??? när tänkte du komma till mig då?? går absolut inte upp före 10 :D men då kan du iof få brunch här! enjoy reatoket, lovar, det e värre än nordstan, o snobbigare :P

2010-01-06 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0