Försommarvecka i Torekov

Jag försöker släpa mig upp ur sängen men just idag är det svårt. Trots att solen skiner från den klarblå himlen där ute. Torekov är fantastiskt soligt och det pratas om att solen stannar hela veckan. Lovley. Vi börjar komma i ordning här inne i stugan nu och det känns bra. Dagen ska ge en ren husfasad, brunare ben, vitare möbler, lite mer fotboll och middag med morfar. Imorn fyller moster åt och på onsdag är det dags för kusin, kalas hela veckan. Fredag blir veckans höjdpunkt när jag åker upp till h-bo för en lång och härlig midsommarhelg. Om solen följer med mig upp utlovas soluppgång, gryningsfiske, sjöbodar och en sväng till golfbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0