"Jag vill knarka!"

Sitter på en lite för dyr restaurang i fucking Åmål och har långrast. Det vankas halvfabrikatskalkon med halvfabrikatspotatis och lomanders bearnais. Efter alldeles för många felkörningar och u-svängar i Göteborg, jag körde till o med mot enkelriktat, det gick inte helt min väg i morse, kom jag iväg men har fortfarande väldans långt kvar.

Jag kämpar på, kör försiktigt och ser fram emot fjällkyrkan ikväll. Har alltid varit lite nyfiken på de där gratismatkvällarna med föredrag. Spännande.

Nu ska jag skynda tillbaka till parkeringen, insåg precis att jag inte kollade upp om det kostade. Orutinerat.

Gps är bra. Borde använt den i Göteborg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0