Monday's over, heading for the rest of the week

Efter sju timmars pluggande anser jag mig vara färdig för dagen. Knäckande nog har alla dessa timmar gått åt till att läsa texter så det enda konkreta jag har fått fram är en knapp sidas disposition. Men det är tanken som räknas. Och det faktum att jag idag även hunnit med fyra timmars föreläsningar, lämnat in lånecykeln på riktining av bakhjulet, handlat mat och storkokat gör att det känns okej att krypa till kojs. Hoppas att morgondagen bjuder på lika många timmar eftersom det då vankas föreläsningar, gruppmöte, hämtning av cykeln, tacos på pharmen och pubrunda hela natten lång. Ibland känns det hårt att Uppsala har tretton nationer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0