och dagar blir till veckor

Pubrundan igår var kanske inte fullt så förglömlig som vi hade fruktat, vilket absolut inte gör den mindre rolig, de är alltid kul att komma ihåg roliga saker! För varje öl drogs ett streck på armen och ett kryss för varje shot. Jag vaknade upp med nio streck, en streckgubbe (som jag tror ska vara ett kryss) och ett hjärta. Det som inte dödar härdar. Nu återstår bara två punkter i nollningsschemat. Pannkakassittning med punch (usch) och ärtsoppa (dubbelusch) innan vi gör Stockholms osäkert. Och på lördag är det dags för Amöbaphesten. Det kommer bli mäktigt kul! Sen är vi färdignollade, jag kan på riktigt sikta in mig på att bli värvad till nästa års amöberi (nollningskommité), och recceprogrammet för Snerikes drar igång. Det gör det iof redan på fredag insåg jag precis då jag och Bettan ska på reccemottagning och nästa helg är det dags för vår första gasque, fancy fancy! Pluggandet fungerar det med. Pbl-mötet igår löste sig trots att jag glömt min disposition hemma och fick kubba hem på rasten (tur att man bor nära). Till imorn har vi vårt första fall så jag ska lägga en del tid på det idag. Men först ska jag cykla ner på stan och hämta min kärlek på telia. Äntligen har den anlänt och rehabveckorna är slut! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0