Adressändrar

Åt grönsakspaj som knappt smakade något blandat med tvivelaktig spagetti som varit värmd lite för många gånger för mitt eget bästa. Delish. Resten av min rast ägnades åt bloggar, idag blev det Alex Schulman, Calle Schulman, Viktor Barth-Kron, Neao och Marsspexarna. Sen ägnade jag mig lite åt tidsslukaren facebook, har bestämt mig för att dra ner på det där. Att sitta och titta på bilder på folk man inte känner och statusuppdateringar man inte bryr sig om ett dugg. Det kanske blir tid över till roligare saker. Som att titta på film. Eller laga linssoppa, det borde jag göra.
Imorn ska jag lämna in min mobil. Ljudet strular, Om man sätter det på högsta vid läggdags har det själv korrigerat sig till lägsta lagom tills alarmet ska gå igång. Detta händer inte dagtid. Mycket underligt. Jag är högst nyfiken på hur jag ska klara den här förlusten. Men å andra sidan får vi inte ha mobil på laboratoriet och resten av tiden sitter jag böjd över datorn.
Jag är trött. Har varit på BMC tolv timmar nu.
Imorse kunde jag inte hitta min DN. Var riktigt irriterad säkert en halvtimme innan jag drog mig till minnes att en man ringde mig för två veckor sen och sa att min prova-på-tid höll på att gå ut och frågade om jag ville förlänga. Jag sa nej. Så idag kom där ingen tidning. Det första jag gjorde när det gick upp för mig var att beställa en ny prenumeration. Känns väldigt vuxet. Så var där bara lägenheten och lite fler högskolepoäng kvar så är man i vuxenfasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0