Ernstning, fransk kväll och vårtecken

Igår var Katrina här och fikade med blåbärsmuffins och mina nya muggar. Vi ernstade lite också, jag hade köpt tyg till bokhyllan men det blev inte alls bra, istället blev det en gardin, mycket fint. Tur att man inte har så höga fönster bara, jag var snudd på att trilla flera gånger om.
Jag ogillar skarpt det där att bilderna inte vänder upp sig. Nea vet du något om de?


Till kvälls vankades fransk picknick på golvet hos Simran som uppladdning inför P3-släppet med tema Paris. Det var fint. Sen begav jag mig över till stocken för premiärsläpp och stupade inte i säng förrän fem, orutinerat.
När jag skulle parkera cykeln på gården idag hittade jag snödroppar och krokusar, underbart! Det firade jag med att boka min första tvättid någonsin. Vuxenpoäng ja tack.

Kommentarer
Postat av: neao

Det roliga med detta är att jag faktiskt har suttit och filurat över detta och blev nu rörd över att du frågar mig (knasig som jag är). Måste då fråga om det är så att bilderna i mappen står upp eller försöker du vrida dem precis innan du publicerar dem?

2011-03-22 @ 15:11:06
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0