Den engagerade studenten vaknar till liv

Idag känner jag mig stark. De nya studenterna anlände idag och nollningskommittén har tillsammans med styrelsen och fakulteten hälsat dom välkomnat och serverat lunch. Härlig förmiddag som slutade med att jag fastnade lite för länge på Pharmen och pratade kår med goa människor. Kände hur energin och inspirationen kom tillbaka. Bubblande och uppfyllande. Inser att jag har saknat Pharmen, har faktiskt inte varit där särskilt mycket sen kårmötet i november. Men nu drar det igång snart. Två intensiva veckor fyllda med Pharmen-aktiviteter. Hurra!

Inser att det kanske är för att vintern är tillbaka. Efter alldeles för många dagar med regn är snön och solen tillbaka. Till detta pluggar jag till julmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0