Helg och sömnproblem

Det är fest på Kläppen, mycke vattenpipa, levande ljus, öl och ännu mer musik. Funderar på om jag verkligen är tillräckligt trött för att somna i allt oväsende (det hade varit lättare om vi varit två), mitt rum är trots allt våningens mest ljudisolerade, men vad hjälper det är man bor granne med festen. Hade kunnat gå ut och vara social, är ändå en del gött folk här men jag både ser ut och känner mig som ett vrak. Är toktrött efter en vecka i tege, men nu är det äntligen helg!! Jippie! Och jag har fått ledigt vecka 16! Dubbeljippie!! Så nu har jag vara fem arbetsdagar kvar. Känns helt underbart. Och veckorna som kommer är fyllda med folk jag saknat och längtat efter. På onsdag kommer Karin! Måndag vecka 16 åker jag till Totte! Måndag vecka 17 kommer tvillingarna johanna och martina! Fredag vecka 17 kommer Totte hit och en vecka senare åker jag hem. Det är inte långt kvar nu. Men det ska ändå bli skönt, känns som om jag är klar här. Fast på ett sätt så är det kanske mest för att just nu känns allt så självklart, som om, ja men visst jag tar sommarlov och sen kommer alla tillbaka till Kläppen och så blir allt som vanligt, men så kommer det ju inte bli. Så i höst kommer jag sakna allt otroligt. Ungefär som jag saknar Spanien nu. Drömmde om mitt spanien i natt. Kändes så verkligt när jag vaknade, ville inte gå till jobbet ett dugg. Bara ligga kvar i sängen och minnas. På något sätt. Men det är inget som är som det ska där. Så kanske lika bra som det är nu. Men jag kommer tillbaka, jag lovar.
Imorn blir det skidåkning! Ojoj, men inte om det ösregnar (som det gjort idag, suck) i så fall vill jag knappt gå utanför dörren, men jag kommer hamna i Bräcke ändå. På kvällen är det JOSS-final. Tror de blir riktigt kul, definitivt sovmorgon på söndag. Sen bräcke med Fia. Mysmys.
Nu ska jag lägga upp lite bilder och läsa min mysiga bok. Längtar efter dig. Adjö

(Nu spelar dom Olovs kläppen-låt, it's something unpredictable but in the end it's right, I hope you've had the time of your life)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0