Stapeln i fint väder

Idag blev det till att hänga lite vid (i?) Stapeln. Och jag gjorde precis vad jag sa, hängde för tro inte att jag åkte, är faktiskt förvånad över att jag inte blev påkörd. Alla åker på allt så man är alltid ivägen. Som tur var så hade jag med mig min kamera som jag kunde gömma mig bakom, den har räddat mig många gånger nu=). Fick faktiskt till några skarpa bilder, det här va mycket lättare än att fota skidor. Men bilderna på Andy har inte jag tagit utan mästerfotografen.


image200


Totte åkte lite trots ett glappande knä, ibland får man ju skylla sig själv.


 

image201



image202

Andy grindade ett helt stört räcke utan att ramla ner på andra sidan och slå ihjäl sig, imponerande.


image203


image204



image205

Någon skejtkille som såg ganska skillad ut men han satte aldrig landningen så han var nog ute på lite för djupt vatten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0