Lite bilder

Länge sen jag la upp bilder så här kommer lite pottpuri. Se och njut!



image81
Fint väder när jag och Bror var i backen.



image82
Jag och Märta i liften.



image83
LTG när det är som allra bäst.



image84
Snöstjärnorna roar sig med att lyssna på liftens telefonkedja med Elin.



image85
Skidskoleryggen.



image86
Vad är syltkäft..?


image87
Just de ja, jag har köpt nya skidor. Inte helt fel.



image88
Härligt att någon tycker om mig=). På tal om det är de Rix FM vecka denna veckan.



image89
Dagens sanning!


Nu ska jag absolut sova! Natti.

Kommentarer
Postat av: Amina

åå så kul att se bilder!Fler fler fler!!
haha du visste väl att jag skulle kommentera det: HAR DU KÖPT ETT PAR SKIDOR TILL?
hahah kör hårt:P

Saknar dig massor gumman!

2008-02-06 @ 23:13:17
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0