back in skåneland

nu är jag tillbaka här nere efter några dagars slappande i göteborg. pappa fyllde år i fredags vilken var den egentliga anledningen till att jag åkte hem. hann även med att träffa lite kompisar så dom inte glömmer av mig, haha.
igår var vi på utflykt i falsterbo. trots tokhög brandrisk gjorde vi en brasa på stranden, myste in oss i en massa filtar och spelade gitarr, det var en sån där kväll som man vill ska hålla på precis hur länge som helst.
idag ska jag och jompa (studentklubben eftersom bara vi har tagit studenten, men de e frågan om julle verkligen får joina imorn...) på uppdrag i den stora staden. men eftersom det är hemligt så kan jag inte avslöja några detaljer, mer än att de blir roligt.
har femtio minuter för att dusha och käka frulle.. å jag som skulle få bruna ben idag, de verkar inte bli något med de.. jaja, jag är iaf redan anständigt brun, inte fyraårsblek som min käre vän i NY, ;). så jag ska nog klara studenterna som kommer ändå. idag vet jag dock inte vad jag ska ha på mig, de e tokvarmt och jag vill inte svettas.. tricky...
mot oändligheten.. och vidare! adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0