Morgan Pålsson

Idag blev det bio. Morgan Pålsson - Världsreporter. Jag hatar Morgan men i övrigt va de en rolig film. Tänker alltid på mamma när jag ser Anders och Johan. Det va tider de. Blev sen middag, riktigt kulinariskt med köttebullar-pasta-ketup. Va tillbaka på jobbet idag. Riktigt segt. Känner verkligen inte för att jobba. Och så behöver dom tydligen extrapersonal till lördag men jag känner absolut inte för att jobba. Pappa och familjen kommer på söndag! Tror nästan jag har fått ledigt halvdag nästa vecka så jag kan åka lite med dom. Smarrens. Måste se till att pappa bokar skidlektion också, lär ju behövas, haha, förlåt pappa=). Uppladdningen inför tisdagsfesten blir en timmes telefonmöte. Wonderful. Idag har jag shoppat. Jag behöver nya pjäxor. Vantar. Hjälm. Glajjor. Listan är lång. Men jag köpte en jacka. Typiskt Tove. Nu är Totte jättearg för att jag har saker överallt och i sängen. Så nu blir det lite städning. Adjö.

Kommentarer
Postat av: jenny krantz

MÅste se den filmen när den kommer ut!

2008-03-17 @ 23:15:09
URL: http://www.caniche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0