premiärdoppad och söndersolad

Idag har jag badat! I havet! Jag dök! Jag är så barnsligt nöjd med mig själv för badandets skull. Jag gjorde dock en solig missbedömning. Eftersom jag bara låg och solade mellan ett o fem trodde jag inte att solen tog så mycket. Den har inte gjort de innan har det känts som. Så jag smörjde inte in mig, inte ens när Märta erbjöd tian. Då får man skylla sig själv när man sitter här några timmar senare med en brännande kropp. Tur för mig att jag faktiskt redan har jobbat på brännan i två veckor så jag är inte tokröd/grisrosa iaf, förutom i ansiktet, där jag dessutom har fått glasögonbränna (varför ska de vara på modet med så stora glasögon just precis nu..?) runt ögonen. Usch usch usch.

Dagen inleddes med tintinfika med maria. Dom glömde av våran baugette-beställning så vi fick gratis efterrätt=). Självklart valde vi största kärleksmumsen, vi åt inte ens upp. Haha. Det var mysigt och härligt med lite gamla minnen, även om det imorn bara är ett år sen vi skiljdes åt. Shit, vad fort de här året gått..

Imorn fyller pappsen år så ska försöka se till att gå upp tidigt (riktigt tidigt, sju) och sjunga för honom. Orkar inte egentligen men vad gör man inte för sin pappa. Haha. Ska försöka skriva klart kortet också innan jag somnar.. På kvällen blir det gäster och Emelie kommer. De blir kul, inte för att vi inte umgåtts hela dagen idag, men men. Haha.

Imorn på dagen ska jag åka genom staden till Lena och luncha. Träffades bara en snabbis igår, annars var det i julas senast. Sånt borde vara vara förbjudet enligt lag. Att vara ifrån sina vänner så länge alltså..:)

Nu ska jag smörja in mig för tredje gången idag för att försöka motverka att all färg flagnar av innan studenterna är avklarade.. Sen ska jag fösöka sova ner min bränna.. vet inte om det funkar men eftersom jag ändå ska sova så kan jag ju alltid testa...

Adjö

Kommentarer
Postat av: Amina

Tycker verkligen om att du håller på att sola sådär...
Sluta med det!
Men oj då jag ska till californien om 2veckor, kanske slår jag dig när jag kommer hem ändå:P

2008-05-31 @ 22:00:50
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Amina

Men du vill att jag köper hem ett par converse till dig?
gör det om du vill:D

2008-05-31 @ 22:02:47
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0