Underliga drömmar

I natt har jag drömt hur mycket som helst. Det var länge sen. Jag började i sprängaren, en av mina mer ihängande mardrömmar som väl har förföljt mig sen jag var tolv.. så jag tvingade totte å hålla mig i handen tills jag kunde somna igen.
Och det måste jag till slut ha lyckats med för sen följde en dröm om grundskoletiden för jag gick i skolan i tennislokalen från lågstadiet, men jag var betydligt äldre och hade en åsna som husdjur som jag red på till skolan. haha. alla hästar här nere i skåne måste ha gjort mig undermedvetet förstörd, haha. Men åsnan var mysig och rymde inte när jag lämnade den i den gamla kottskogen när jag gick i skolan.
Här vet jag att jag drömde något mer men kan inte komma ihåg det längre, men det är väl så det ska vara...
Natten avslutades med en annan spännande dröm där jag och två tjejer till var jagade på, ibland en båt och ibland på land, men eftersom jag alltid är så smart i mina drömmar så blev vi aldrig tagna så jag vet faktiskt inte heller vilka som jagade. Men jag minns väldigt starkt att jag bet någon i handen..
Någon som är bra på att tyda drömmar...? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0