göteborg, malin och åre

Så är man i göteborg igen. inte ett dugg särskilt länge denna gången men det blir så ibland. har nog inte varit hemma en vecka i sträck sen jul eller något i den stilen. lite tragiskt faktiskt. men nu har jag iaf kollat upp vad jag har för längbindningar så jag kan pallra mig och köpa nya pjäxor imorn. sen samåker (!) jag med ia ner igen och en tur förbi ullared för inköp av hästtäcken, jippie!
Imorn kväll blir de grabbkväll och gäster tills malin och systern kommer ner från stockholm, ska bli tokroligt!
satt och tittade på bilder från åre precis, gåshud överallt. så galet vad jag längtar nu! bara snö snö överallt. nu är jag otroligt trött och ska ändå upp tidigt imorn så det blir bums i sängen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0