Siri!

Jag vet att man inte ska ha favoriter när man jobbar med barn, men det var innan jag träffade Siri, hon är alldeles underbar. Jag hade henne i snöbollarna förra vintern och snögubbarna nu på sportlovet. Mamman sa att dom inte skulle komma tillbaka till påsk men nu är hon här! Och jag fick till det så att jag fick hennes grupp istället för svängarna. Så denna veckan är riktigt smarrig, perfekt avslutningsvecka för mig i skidskolan!
Nu har jag bara fyra dagar kvar på den här säsongen och kanske som skidlärare överhuvudtaget, man vet aldrig vad som händer. Jag skickade in mailet till campingen igår och hoppas hoppas, håller tummar och önskar att jag ska få det. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ha för mig i sommar. Känns som om jag måste jobba helt enkelt, och jag vill ju vara i Torekov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0