Korridorhäng

Ibland går det upp för mig varför jag trivs så bra som jag gör här. Skulle gå och lägga mig igår när jag fastnade i korridoren med Pernilla, vi snackade skit ett tag tills Erik kom, och efter ett tag hade jag stått där och blivit alldeles för trött. Så kom Blondie förbi, lite för full och i bara långkalsonger och undrade vad det var för korridorhäng vi hade för oss. Och plötsligt satt vi där på golvet, Tobbe kom, Kim, Pelle, Lotta och fler och fler. Sen satt vi där allihop och hade alldeles för mysigt tills jag helt enkelt var tvungen att gå och lägga mig.
Det är då jag trivs så bra här, förstår varför jag kom tillbaka hit. För trots att Kläppen är personalboendet som gud glömde och det sunkigaste i hela Åre så har vi så mysigt vi som bor här, när vi väl vill. Så det känns skönt att vara tillbaka dom här sista dagarna innan jag åker hem. För tro de eller ej så kommer jag ändå sakna det här.

Kommentarer
Postat av: Tändstickspojken

men vänta nu lite... flyttade inte ni ut därifrån nyss? saknade du det så mycket? illa hur ska det gå i sommar

2009-04-20 @ 12:11:50
URL: http://pfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0