Jerkstrands - besvikelsernas mekka

Jag blev snudd på förbannad när jag kom hem i morse. Var så klart redan på dåligt humör eftersom jag vaknat på fel sida (vaknat o vaknat iof, hade aldrig somnat där på tåget) av landet. Men iaf, svängde förbi Jerkstrands på vägen hem från centralen för att köpa bröd. Tänkte även att en lussebulle kanske kunde göra mig på bättre humör. Fru Jerkstrand frågade "en vanlig?" och jag sa ja.
När jag sen kom hem, hade ätit frukost länge och väl och längtat efter min lussebulle minst lika länge var det dags att plocka fram den ur påsen. Stort misstag. Det var ingen gul fins russinlös lussebulle utan en jävla russinfylld kaddemummasmakande lusseliknande bulle! Besvikelsen har inte varit större på länge. I fortsättningen ska jag bojkotta familjen Jerkstrand. Vet man inte att en lussebulle ska innehålla saffran är man inget att ha! Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0