Heading Torekov

Sitter i bilen på väg till Torekov. Det blev ett väldigt snabbt stopp hemma för ompackning/tillpackning och lite thaimat. När jag packade in i bilen kändes det lite som när man var liten och packade in sig för sommaren. Det är lika mycket grejer men denna gången är det bara jag som flyttar ner. Gissar att jag kommer få ägna hela helgen till att packa upp och försöka fixa till något bra system för att få plats med allt. Det blir helt enkelt ett projekt. Men det här ska bli min effektiva sommar. Jag ska hinna med mycket. Det är mitt midsommarlöfte (som är ungefär lika bindande som ett nyårslöfte). Till och med min växt har fått följa med även hit. Nu har den gjort resan Kållered - Åre - Göteborg - Torekov, undra vart det blir härnäst. Så nu sitter den i facket mellan mig och pappa här i framsätet:).
Imorn börjar det jobbas för första gången på två och en halv månad. Heja Tove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0