.

Sitter i min säng och äter pasta med sked. Det är pasta med grönsakspytt. Jag fick liksom ny energi efter att ha dragit igång larmet när jag kom hem i natt. Alltid trevligt. Så ringde larmtjänst och gav mig lite sällskap i höstmörkret. Imorn ska jag se Winnerbäck. Jag lyssnar på honom nu. Underbart. Allt är så förgängligt allting kan brisera snart.

Ikväll har jag varit hos E på inflyttningsfest. Var så klart sen. Men det gjorde ingenting. Jag och Aron gick dit tillsammans. Hem också. Trevligt med promenadsällskap. Trevligt med grön släkt.

I övermorgon lyfter vi. Bort från kalla ruskiga Sverige. När vi kommer tillbaka är vi bruna. Vi är friska, surfade, snygga, glada, solade, smalare, myggbitna, bakis, solfrossande, brända, lyckliga, snölängtande och utmattande. Det här kommer bli den bästa sommaren på riktigt länge.
När jag kommer hem är det första advent. Julen närmar sig och jag kommer vara lyckligare än på länge. Jag längtar så efter vinter och jul. När jag kommer hem åker jag till stockholm.

Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
Det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0