Mästersnokaren i stövlarna

Jag borde sova. Verkligen ordentligt. För risken finns ju alltid att dom ringer om sex timmar och vill ha mig på jobb inom en halvtimme. Då blir det bråttom, och det är extra svårt att ha bråttom toktrött.
Men jag kan inte sova. Jag känner mig klarvaken. Lyssnar på Joshua Radin, Winnerbäck och har nu gått över till Håkan. Jag låter stereon bestämma musik ikväll.

Jag har en last. Jag skulle väl inte direkt vilja kalla mig stalker. Det låter så otrevligt och något säger mig att A kallar mig det mest för att provocera. Sådär som han är så bra på. Ne, jag skulle snarare vilja kalla mig snokare. Mästersnokare.
Så nu har jag fastnat på en blogg. En blogg som tillhör en tjej som jag mycket väl vet vem det är men inte känner. Är inte ens säker på om hon vet att jag existerar. Så det känns så fult. Att läsa vad hon skriver och se hennes bilder. Men nu kan jag ju inte sluta. Inte nu när jag har börjat. Mitt favoritcitat hittills:

Jag har blivit kallad tyken hela helgen, det betyder ungefär uppkäftig.

När man bor i Göteborg glömmer man att det finns folk som inte vet vad tyken betyder. Underhållande.

Kommentarer
Postat av: B

ge mig bloggen :P

2009-10-07 @ 08:56:00
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0