Fredag i världsklass

Idag har jag åkt med Siri. Vilken lycka ändå. Hon körde skiten ur mig i vildmarksstigen och jag tappade skidorna två gånger. Sjukt kul. Världens härligaste familj. Det kommer definitivt bli en tur till Bromma nästa gång jag är i krokarna.
Jag är tokslut i hela kroppen. Förstår inte logiken när man ena året kan åka skidor i åtta timmar och sen vara både tillräckligt pigg och åksugen för att bege sig ut i längdspåren två timmar direkt efter och i år är jag slut efter att ha lekt i backen med en unge två timmar. Det går inte ihop. Det går bort.

Ikväll fullbordas dagen med ett besök på härliga Parkvillan och lite skidlärarafterski. Det är jag, Tove och Tove. Och alla andra förstårs. Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0