Produktiv fredag

Sitter på mitt rum. Nyklippt. Nyvaccinerad. Nya skor. Och lite rikare räknat i mexikanska dollar.
Dagen började väldigt produktivt. Inte ett dugg kul att gå upp halv åtta. Men när jag väl satt i frisör stolen och fick håret tvättat och lite huvudmassage mådde jag oförskämt bra. Lite kaffe på det, en grym frisör (den enda någonsin som jag gått tillbaka till för att jag varit nöjd - ibland har jag gått tillbaka för att jag inte orkat hitta någon ny) och samma frisyr fast mer välskött var dagen igång.
Införskaffade joggingskor på Löplabbet, fick pengar av pappa i födelsedagspresent. Så det var väl på tiden att jag handlade idag. Sitter här med dom påsnörade och funderar på om fötterna håller på att somna. Ska det verkligen vara så?
Hängde med Lotta ett tag på Akademibokhandeln och smygläste reseböcker. Växlade till mig lite mexikanska, tog mig till Axess och fick slutligen svinis innan jag åkte hem för kylskåpslunch. Bra dag.
Nu borde jag börja packa. Det ska hända. Jag kan flyga. Jag är inte rädd.
Ikväll väntar hemmakväll och Let's dance. Tror det kan bli en bra kväll. So long.

Kommentarer
Postat av: neao

kommer du blogga nått när du är borta?

2010-01-08 @ 20:50:00
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0