Tisdag

Idag känner jag mig ordentlig. Jag har ringt alla samtal som behövs och även bokat tid hos Hendéns i eftermiddag för en ny synundersökning. Vem vet kanske kommer jag därifrån med linser och nya solglasögon. Heavenly.
Har även beställt studentmat och sagt upp mitt mobilabonemang så nu ska jag ner på staden och fixa ny telefon, kanske även en klänning som jag spanat in.
Men först en tur till Skatås. Jag och Emelie ställde in VårRuset igår på grund av sjukdom och oform och bestämde oss istället för revanch om en månad. Så den 10 juni smäller det. Då ska vi springa Slottskogen runt och jag tror att om jag ligger i ordentlig hårdträning kommer jag klara att springa hela vägen. Wish me good luck:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0