Jag är så lyyycklig jag är så lyyycklig!

Det har kommit! Det är här! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN har snön landat i Uppsala! Man behöver inte känna mycket av mig för att veta hur jag mår idag. Leendet slocknar aldrig och jag kan inte glo mig mätt på allt det vita där ute. Nio timmar senare snöar det fortfarande och det kommer vara så mycket så mycket imorn. LYCKA! Tokflinade mig hem från skolan (dom ca två minuterna det tar att strosa över ängen) och var sen ute och snurrade runt i snön på väg till Ica (skulle inte ha något där egentligen men ville bara ut ut ut) brevid en butter Katrina som muttrade något om att hon inte kände mig. Alltid lika förvånande när snölyckan inte är delad. Tur att jag har Lotta som redan har börjat prata längdskidor! På Ica tjatade jag till mig glögg och pepparkakor med argumentet att när det snöar i Göteborg är det minsann jul och att jag inte har hunnit vänja mig vid att vänta riktigt än. Sen kom Emil och jag blev bjuden på middag med världens finaste roomiesar. Jag har det allt bra. Just nu "pluggar" jag. Har skrivit rent mina anteckningar och skickat över dom så samvetet är ganska rent. Har dock dugga imorn, lever på att vi får ha med boken och hoppas på det bästa. Imorn väntar även onsdags-pub på Pharmen med bästatjejerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0