En härlig helg

Skolan är igång för fullt! I fredags lämnades första arbetet in och det har blivit godkänt, mycket skönt! På fredag är det redovisning av det och veckan efter väntar min första tenta, spännande! I fredags var jag och Kusin på reccegasque på Snerikes och det var otroligt kul! Igår var det kräftskiva och Billie the Vision-spelning med Linda, Katrina, Bettan och Liv. Grymt! I morse var jag på V-Dalas söndagsbrunch med Linda och Liv innan jag tog en kaffe med Lotta och hund innan jag cyklade hem i regnet och storkokade lasagne med nio matlådor som resultat - härligt! Nu följer jag valvakan och jobbar på min stickning:).

Kommentarer
Postat av: neao

Med ett visst stöd från fröken liberal ;)



Hur gick det på tentan?

2010-10-06 @ 16:20:08
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0