Förändring

Inser att min från början ganska härliga och fina blogg fylld med recept och bilder på fina saker har förvandlats till en bitter tentan-kommer-gå-åt-helvete-blogg. Känns pinsamt. Jag gillar ju Uppsala. Ska ju stanna här fem år till och må bra.
Det måste helt klart bli en ändring på den här dåliga energin. Efter fredagens tenta (som kommer gå åt helvete) är jag tillbaka med recept och bilder. Då blir allt fint som vanligt. Nästa vecka väntar ju dessutom nollorna! Då blir det inspark och åka av. Och jag ska vara pensionär! Vilken tid vi har framför oss :)

Kommentarer
Postat av: neao

Detta ser vi fram emot! Mer recept och gärna några tips ;)

2011-01-26 @ 17:47:26
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0