I Åre!

Nu är jag här!! Jag har inte fixat internet än men just nu lånar jag jennies dator. Vi har ju utbildning hela dagarna så vi hinner inte in till byn på kvällarna.

Ettan gick bra, jag klarade prover med 93%, glassigt=).

Igår bakade vi pepparkakor och idag blir det lussekatter, så gott! Äntligen lite julstämning, så mysigt det kan bli.

Idag fick vi ytterligare lite tillökning i familjen så nu tror jag att vi är närmare 15 st här. Halvfullt med andra ord. Shit vad mycket folk det kommer vara här sen när alla kommer hit. Jag och Emil tyckte det var lagom när vi var fem. Haha.

Idag var första åket riktigt riktigt jobbigt, fick otroligt mycket mjölksyra. Men sen gick det bättre. Igår var det galet kallt! Vi hade 14 minus vid dalstation. Jag hade även lyckats klämma ner mina batterier i innerskorna så det stoppade ju upp all cirkulation, vilket gjorde att skorna var blöta när jag vaknade på morgonen, till på köpet glömde jag ju att ladda batterierna. Galet vad jag frös igår. Imorgon ska det bli minus 22. Det kan gå väldigt dåligt. Lär ju bli förfrysningsskadsträning. Haha. Men det är bra det med.

Amina hur mår du? Jag saknar dig. Jag skriver snart igen!

Nu blir det lussekatter!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det är ju väldigt kallt :O Men vad roligt att åka skidor :)

2007-12-11 @ 21:33:43
URL: http://eluuns.blogg.se
Postat av: Amina

ÅÅ vad kul att höra ifrån dig:D!
Det låter som att du har det fantastiskt där uppe!
Jodå, jag överlever lite knappt här i kalla götet utan dig....hahah inte lika kallt som du har men lagom så att jag kan klaga öronen av F:P
Jaaa,skriv snart igen!
Saknar dig(L)

2007-12-13 @ 23:10:04
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0