fredag

Äntligen fredag och ledig, underbart! Jag har bestämt mig för att fredagar är förbjudna att stressa på, därför var det extra irriterande när soldaten ringdde och spräckte min tidsplan. Men jag får helt enkelt dra in på lite shopping, och vara lite mer effektiv.

Dagen började med körlektion och det gick riktigt bra. Det är då det känns så otroligt lyckat att åka iväg till åre i tre veckor. Men nu är det bara en vecka kvar tills jag åker. Uu.. Shit, jag har så mycket som jag måste fixa innan jag åker.

Nu ska jag snart bege mig in till stan i alla fall, när jag har städat klart mitt rum och torkat håret mitt. Sen är det urnsättning på kyrkogården för mamma. Får inte glömma att köpa handblomma bara. Texten jag skrev igår (väldigt fritt snodd av Winnerbäck, men jag tror inte han har något emot det) ska jag läsa då. Det blir fint. Älskade mamma.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Amina

Lycka till idag Tove, tänker på er!
Så fint du ändrat texten, underbar!(L)

2007-11-23 @ 12:57:56
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0