jobb, amina och övningskörning

Efter en lång och tråkig dag på jobbet träffade jag amina på stan. Vi satt på F Olsson otroligt längre, pratade om kondomhäften, åt (mackor godis choklad), tittade på människor och skrattade mest hela tiden. Rätt som de va kom de in två tjejer, satte sig, pratade, gick tjugo minuter senare utan att köpa något. Snålfika helt enkelt.. Lite illa.

Väl hemma hämtade jag pappa och så ut i bilen, sen övnignskörde jag en timme. Jag är kung, ibland (lyckades i en sväng vi ett rödljus komma lite för fort, skulle bromsa, men tryckte istället på gasen, wroom så körde vi iväg. Lite i klass med rallymormor faktiskt.

Fick just meddelande av Anders (som bor i Åre) att jag får lov att eventuellt råka glömma en väska eller två under hans säng under januari när jag är hemma. Jippie! Heja Anders!


Kommentarer
Postat av: Amina

mm vår lilla trätt bestod mest av prat om kondomhäften, HAHAH!

2007-11-22 @ 08:21:57
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0